Aicina piedalīties apmācību ciklā “Digitālais darbs ar jaunatni” | Ventspils Digitālais Centrs

Jaunumi

Aicina piedalīties apmācību ciklā “Digitālais darbs ar jaunatni”

Projekta “Digitālā darba ar jaunatni attīstība Ventspilī” ietvaros Ventspils Jauniešu māja sadarbībā ar Ventspils Digitālo centru īstenos apmācību ciklu “Digitālais darbs ar jaunatni”, kura ietvaros plānoti divi vebināri un piecas praktiskās nodarbības, ar mērķi papildināt un pilnveidot profesionāļu un entuziastu zināšanas darbā ar jauniešiem.

Ventspils Digitālais centrs ikdienā darbojas ar dažāda vecuma bērniem, vadot interešu izglītības nodarbības un radošās darbnīcas, kā dēļ iestāde arī izraudzīta kā sadarbības partneris, lai iepazīstinātu apmācību dalībniekus ar digitālo darbu ar jaunatni plašāk un dalītos savā pieredzē. Apmācību cikla sākumā plānoti divi vebināri, kas norisināsies 17. un 21. aprīlī plkst. 13:00. Vebināru ietvaros dalībnieki uzzinās par digitālā darba ar jaunatni niansēm, iepazīstoties ar vadlīnijām un jaunatnes jomas aktualitātēm, tai skaitā jauniešu interneta lietošanas paradumiem, praktiskiem piemēriem digitālajā darbā ar jaunatni- pasaules, Eiropas, nacionālā un vietējā mērogā. Ventspils Digitālā centra pasniedzēji piecās praktiskajās nodarbībās apskatīs tādas tēmas kā: digitālais mārketings, grafiskais noformējums sociālajos tīklos, video un foto uzņemšana un apstrāde, spēļošanas elementi, tiešsaistes aptaujas un citi atgriezeniskie rīki.

Apmācību ciklā aicināti piedalīties karjeras konsultanti, skolēnu mācību uzņēmumu konsultanti, pašpārvalžu koordinatori, sociālie pedagogi, projektu koordinatori, sabiedriskie aktīvisti un citi. Interesenti aicināti reģistrēties vebināriem sūtot pieteikumu uz e-pastu [email protected] vai rakstot Ventspils Jauniešu mājai vietnē Facebook.

Projektu “Digitālā darba ar jaunatni attīstība Ventspilī” Ventspils pilsētas Izglītības pārvalde un Ventspils Jauniešu māja īsteno Izglītības un zinātnes ministrijas Jaunatnes politikas valsts programmas 2019. gadam valsts budžeta finansējuma ietvaros.